statisztika pornó körkép Váradi Fanni szexuális fantázia
Mint minden évben, a PornHub idén januárban is publikálta az előző év pornófogyasztási statisztikáit. Az egyik kedvenc év eleji olvasmányom szokott lenni, mindig okoz számomra pár áll-leesést és 1-2 vidám percet is. Ebből hoztam nektek pár ínyencséget!

A statisztikai anyag rögtön brutális adatokkal indít: 2017-ben 28,5 milliárd látogatója volt az oldalnak, akik 24,7 milliárd keresést hajtottak végre, ami 800 keresést jelent minden másodpercben. Ez egyébként megegyezik a McDonald's-ban másodpercenként eladott hamburgerek számával. Úgy tűnik, hogy minden szempontból nagy étvágyúak voltunk a tavalyi évben...

Forrás: Shutterstock

2017-ben egyébként 595.482 órányi videóanyag került fel a pornóoldalra, ami nem kis teljesítmény, hiszen számoljuk csak ki: 68 évünkbe telne, hogy mindezt megnézzük. Aki vállalkozó szellemű, és nagyon sok ideje van, végülis kipróbálhatja, bár szerény meglátásom szerint már attól is elmenne a kedvem a szextől egy életre, ha csak 1 hónapig kellene minden nap pornót néznem.

De hagyjuk is a számokat, és térjünk rá a pikánsabb részekre!

Úgy tűnik, hogy a tavalyi esztendő a nők éve volt, ugyanis a nőknek szóló pornó ment a legnagyobbat. Egészen konkrétan 1400-szor gyakrabban kerestünk rá erre a kifejezésre, mint egy évvel korábban. A PornHub szexterapeutája ezt azzal magyarázza, hogy 2017-ben sok olyan esemény volt ("me too" kampány, Hillary Clinton a világ színpadán), ami erősítette a nők szexuális öntudatát. Kicsit azért erősnek érzem azt az állítást, hogy a nők elleni szexuális zaklatások közbeszédbe hozása miatt a nők felbátorítva érezték magukat, hogy nekik szóló pornót keressenek, de mindegy.

A tavalyi év pornós kereséseinek gyöngyszeme számomra a fidget spinner volt, szép számmal kerültek is fel meglepően kreatív amatőr videók a pornóoldalra. Lehet keresgélni, ha valaki vállalkozó szellemű!

A legnépszerűbb keresési szó persze - nem túl meglepő módon - a leszbikus volt, ami egyébként a kezdetek kezdetétől a férfiak első számú preferenciája a pornó világában. Világszerte átlagosan és Magyarországon is ez volt a leggyakrabban keresett kategória. A szakemberek szerint ez a kategória egyébként minden felhasználónak kedvez: a férfiak kiélhetik az édeshármas iránti vágyaikat, illetve a nők számára is kíváncsiságot okoz, és felfedezhetik szexualitásuk ezen részét kockázatok nélkül.

Forrás: Shutterstock

A biszexuális és leszbikus nők ezen preferenciáit meg talán nem kell magyarázni. Szintén népszerűségnek örvendtek még a hentai, MILF és mostohaanya, mostohatestvér keresések. A nőknek szóló pornókeresések növekedéséből az is következik, hogy a női látogatók száma is megnőtt, még pedig több, mint ezerszeresére.

  • A nők által kedvelt keresések toplistáját is a leszbikus szó vezeti, ezt követik az édeshármas, hentai, majd a durva szex és gangbang keresések.
  • A férfiak esetében a milf, mostohaanya, japán, hentai és anya keresőszavak szerepelnek a lista elején.

Beszéljünk egy kicsit az időzítésről is!

Úgy tűnik, hogy tavaly óta egy kicsit jobban megtanultuk késleltetni vágyaink beteljesülését: 23 másodperccel nőtt a látogatásonkénti átlagos tartózkodási idő az oldalon, 9 perc 59 másodpercre. A legtöbb ember az esti órákban néz pornót, de még mindig meglepően sokan néznek munkaidőben, amit igazából sosem értettem. Kinek jut eszébe sutyiban két meeting között az iroda sarkában vagy a vécén pornót nézni? Értem én, hogy stresszes a munka, de ennyire?

És kik indítottak be minket leginkább?

A leggyakrabban keresett celeb Kim Kardashian volt, őt követte a sorban Selena Gomez. A filmkarakterek közül egyértelműen a képregényhősök vezetik a listát: Harley Quinn, Wonder Woman és Batman szerepelnek a lista elején.

Úgy tűnik, hogy azért vannak olyan események is, amik nagyon nem tesznek jót a PornHub forgalmának, ezek pedig nem mások, mint a sportesemények. A statisztikák azt is bebizonyították, hogy:

  • a Super Bowl alatt például 24%-kal lecsökkent a látogatások száma az Egyesült Államokban
  • hasonló mintázat mutatkozott Európában az UEFA Bajnokok Ligája alatt, akkor 7-18%-kal csökkent a látogatottság az európai országokban

Hát... Ez alapján úgy tűnik, hogy a sport még mindig jobban érdekli a férfiakat, mint a szex. Ezzel nehéz felvenni a versenyt, hölgyeim!

  • Ezen kívül karácsony és újév környékén is nagyon lecsökkent az oldal forgalma: szenteste 29, Szilveszterkor 37%-kal.

Azért jó tudni, hogy még van, ami szent!

Hát ezek voltak számomra a 2017-es statisztika legizgalmasabb pontjai, remélem, élveztétek a beszámolót. Számotokra melyik volt a legmeglepőbb adat?

Nyitókép: Shutterstock

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a SHE Google News oldalán is!
Mondd el Te mit gondolsz!

Neked mi a véleményed erről a cikkről? Egyetértesz vele, vagy teljesen máshogy látod? Csatlakozz a SHE Kibeszélő Facebook csoportunkhoz és mondd el nekünk!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.