Tudom, egy ilyen teszt mindenkit hidegen hagy, hiszen egy """igazi férfi""" sosem szembesül ilyen problémákkal. Éppen ezért ennek a cikknek egyetlen célja a friss hír közlése. ;)
Komolyra fordítva, a tények egészen mást mutatnak. Egy friss kutatás, amit az Egyesült Királyságbeli Lloyd Gyógyszertár végzett, azt az eredményt hozta, hogy ami az erekciót és annak fenntartását illeti, a brit férfiak több mint egynegyede problémákkal küzd. Továbbá a megkérdezettek 42%-a vallotta be, hogy gyakran szexel úgy, hogy közben csak "fél erekciója" van.
A legszomorúbb eredmény mégis az, hogy tízből egy férfi inkább teljesen feladná a nemi életét, minthogy orvoshoz forduljon a problémájával.
Ezeket felismerve dolgozta ki a fent említett gyógyszertár a 60 másodperces tesztet. Az ebben szereplő kérdések célja nem az, hogy egyértelműen rámutasson arra, hogy milyen problémája van az azt kitöltőnek. Sokkal inkább az, hogy jelezze, ha szükséges lenne meglátogatni egy orvost.
A teszt 7, több válaszlehetőséggel ellátott kérdést tartalmaz, melyek a következők:
A kitöltés után nemcsak arról kap információt a férfi, hogy szükséges-e egy vizsgálat, hanem arról is, hogy kivel és hogyan konzultálhat bővebben ezzel kapcsolatban.
Dr. Kieran Seyan, a gyógyszertár online orvosa szerint az erekcióra való képesség és annak fenntartása nemcsak fizikailag, de mentálisan is különösen fontos egy férfinak. Így amikor egy férfi ilyen problémával szembesül, nehezen beszél róla - még a partnerével is, nemhogy egy orvossal. Ez azonban gyakran lehet okozója párkapcsolati válságoknak.
Pedig a merevedési zavarok gyakoribbak, mint azt gondolnánk, és nem ritka, hogy olyan egészségügyi problémákhoz vezethetők vissza, amelyek kezelhetőek lennének. Csak hát ez is, mint a legtöbb gond, csak akkor tud megoldódni, ha szembenézünk vele...
Nyitókép: Shutterstock
Neked mi a véleményed erről a cikkről? Egyetértesz vele, vagy teljesen máshogy látod? Csatlakozz a SHE Kibeszélő Facebook csoportunkhoz és mondd el nekünk!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.