Ettől lesz a szerelembarlangod szexin feszes!

Sokan valamiféle titokzatos, bonyolult gyakorlatsort képzelnek maguk elé az intim torna kifejezés hallatán. Mások azt gondolják, hogy nem is kell tanulni: csak szorítgatod az alsó fertályodat, és kész. Az igazságot - mint legtöbbször - az arany középúton leled. De kezdjük az elején...

Egy kis biosz

Intim izmok alatt a medencealapi izmokat értjük, amik a vizelet és a széklet megtartásának képességéért, illetve a hüvely falának feszességéért felelnek. Szerintem mindhárom olyasmi, ami miatt érdemes a szóban forgó izmocskák kedvében járni...

Így NE tedd!

Nagyon sok tévhit kering az intim tornáról. Sokan azt hiszik, kiváló módszer, ha pisilés közben egymás után többször egy kis időre elzárják a vizeletsugarat. Tudod, a szakemberek minimum sírógörcsöt kapnak ennek hallatán, mivel aki ilyet tesz, nem erősíti, hanem inkább gyengíti a kényes területet.

Gondolj bele, ilyenkor a hólyagban lévő vizelet belülről terheli az izmot, te pedig még rá is feszítesz! Ez kifejezetten káros. Jegyezzük meg, nemcsak az étellel nem játszunk, lányok, hanem... a pisivel sem.  

A másik melléfogás, mikor lelkes leányzók az utcán állva, vagy épp autóban ülve szorítgatják alulról, a... szóval, amit szorítani lehet. Tetszik vagy nem, az intim torna első feltétele a hanyatt fekvő, ellazult testhelyzet.

Forrás: Shutterstock

 Akkor hogyan helyes?

Vágd magad felfordított katicabogár pózba (másképp szólva, feküdj hanyatt)! Sorban lazítsd el minden izmodat a testedben, alulról felfelé haladva! A természetgyógyász oktatóm annak idején azt tanácsolta: képzeljük el úgy, hogy a hüvely és a végbél bejáratának környéke egy-egy pillangó, ami könnyedén lebeg. Ha sikerült ellazulnod, elsőként a hüvely bejáratánál lévő izom összeszorításával próbálkozz!

Néhány másodpercre zárd szorosra a "kaput", amennyire csak lehet, felfelé és befelé húzva az izmokat. Aztán engedd vissza lazára! Az egészet ismételd meg tízszer!  

A következő gyakorlatban a hüvely falának izmait veszed célba. A "kapu" zárásával indíts (lásd fentebb), majd az izomszorítást próbáld néhány milliméterrel feljebb emelni! Érezd, ahogy a bejárat fölött szűkül a hüvely az izomtevékenységednek köszönhetően. Minden lazítás után próbálj egyre feljebb jutni a szorítással - de csak fokozatosan. Mintha egy lift lenne a hüvelyedben, ami mindig egy emelettel feljebb megy.

Némi gyakorlás után el fogod tudni juttatni képzeletbeli felvonódat egészen a hüvely végéig. Ott állj meg egy kicsit, tartsd meg, majd ugyanannyi idő alatt (kb. 10 másodperc) engedd a "liftedet" visszafelé! Érdemes négyszer-ötször megismételni, majd ugyanezt begyakorolni a végbélnél és a húgycsőnél is.  

Ez csak egy gyakorlat, azonban kezdetnek kiváló, főleg, ha naponta végzed. Javít például az aranyér panaszokon vagy a vizeletcsepegésen. Nincs ilyen gondod? Annál jobb! Végezd azért, hogy a párodat szexin feszes "szerelembarlanggal" bűvölhesd el!

Nyitókép: Shutterstock

Ezek is érdekelhetnek