Íme, 4 kamu trükk, amiket kipróbáltam a vékonyabb alak érdekében

A legtöbben egész életünkben küzdünk a tökéletes alakért. Az internet, és az újságok tele vannak "szuperdiétákkal" és rossz tanácsokkal, amiket sokan próbáltunk már a keskenyebb derék és a feszesebb fenék érdekében. Én legalábbis biztosan.

Bár már tudom, hogy nem diétázni kell, hanem életmódot váltani, be kellett, hogy nőjön a fejem lágya ahhoz, hogy ezt megértsem. Ha valaki azt hinné, én régóta tisztában vagyok a fentebb leírtakkal, el kell, hogy keserítsem, számtalan kamu diétát és trükköt próbáltam annak érdekében, hogy vékonyabb legyek. Csokorba szedtem, én mi mindenen vagyok túl.

1. Ne egyél este hat után

Volt időszak, amikor a csapból is az folyt – legalábbis azokból, amiket én megnyitottam -, hogy hat után enni a legnagyobb bűn, mert az mind-mind lerakódik. Amikor egész nap dolgoztam, próbáltam úgy elosztani az étkezéseimet, hogy hat után már csak igyak, de kínkeserves éjszakám voltak. Korgó gyomorral feküdtem le, és még éhesebben keltem, aztán szép lassan elfogadtam, hogy ez nekem nem fog menni. Ma már tudom, hogy nem azon van a hangsúly, hogy pontban 18.00-kor abba kell hagynom az evést, hanem azon, hogy lefekvés előtt három órával már ne ösztökéljem a szervezetem arra, hogy a pihenés helyett az emésztéssel foglalkozzon.

2. A 100%-os gyümölcslé jó

Sokáig azt gondoltam, a cukrozott üdítőkbe nem számít bele a 100%-os gyümölcslé, hiszen az csak gyümölcsből van. Logikus, nem? Ignoráltam a cukrozott teákat, a szénsavas üdítőket, víz helyett viszont volt, hogy két liter narancslevet töltöttem magamba. Sok idő kellett, hogy rájöjjek, ez sem a legjobb út, ugyanis a gyümölcsben rengeteg glükóz és fruktóz van, ami ugyanúgy cukor. Már tudom, hogy a cukrozatlan, általam lefőzött teán és a vízen kívül maximum 1-1 pohár gyümölcslé fér bele, kivéve, amikor másnapos vagyok, mert akkor csak a narancslé csúszik.

Ha már a gyümölcsöknél tartunk, vannak csodát ígérő gyümölcsdiéták is. Egyrészről elképesztően egyoldalúak, másrészről pedig ha napokon, esetleg heteken át csak gyümölcsöt eszel, borítékolhatod, hogy amint visszatérsz a megszokott étrendhez, visszakúsznak a leadott kilók. Tapasztalat...

Forrás: Shutterstock

3. Tojás diéta, ami egy hét alatt mínusz 5 kg-ot ígér

A tojás diéta 5 kiló mínuszt ígér egyetlen hét alatt. Mondanom sem kell, hogy amikor az interneten megláttam ezt a mintaétrenddel ellátott szuper fogyókúrát, azonnal elkezdtem. Napi három étkezés, természetesen mindegyikben van egy kis tojás, egy kis csirkemell, gyümölcs, és még egy kis tojás. Azon kívül, hogy szerdára olyan szinten undorodtam a tojástól, hogy hallani nem akartam róla, sőt, még a tyúkokról sem, valóban hatásos volt. A probléma csak az, hogy a következő héten, amikor elkezdesz rendesen enni, visszajön az összes leadott kiló, ami egyébként leginkább víz és izom, nem pedig zsír. Már tudom, hogy heti 0.5-1 kg mínusz a normális, és azok a diéták, amik jóval többet ígérnek, messziről bűzlenek.

4. Helyi fogyás, kizárólag fenékből és hasból

Ó igen, mennyire tipikus, hogy egy ideig azt gondoljuk, létező dolog a bizonyos testrészekből való fogyás. Mivel kicsik a melleim, tök szuper ötletnek tűnt, hogy csak a fenekemből, a hasamból, és mondjuk a csípőmből fogyok pár kilót, vagy faragok le pár centit. Volt időszak, amikor ennek érdekében „szuperhatásos" uborkás, citromos, gyömbéres vizet ittam, nagyjából odafigyeltem arra, mit eszek, ugyanis azt ígérték, pár nap alatt akár négy kilót is ledobhatok, vagy több ruhaméretet fogyhatok. Na, hát azóta tudom, hogy bár ha unom a vizet, jó opció a gyömbéres-uborkás víz, helyi fogyás nem létezik...Ha fogyok, legelőször a melleim tűnnek el, és csak utána kerülnek sorra a kritikusabb testrészeim. Az élet igazságtalan...

Nyitókép: Shutterstock

    Ezt olvastad már?