Intim tornázz jól, mert ha rosszul csinálod, árthatsz is vele!

Sokan valamiféle titokzatos, bonyolult gyakorlatsort képzelnek maguk elé az intim torna kifejezés hallatán. Mások azt gondolják, hogy nem is kell tanulni: csak szorítgatod az alsó fertályodat, és kész. Az igazságot - mint legtöbbször - az arany középúton leled. De kezdjük az elején...

Egy kis biosz

Intim izmok alatt a medencealapi izmokat értjük, amik a vizelet és a széklet megtartásának képességéért, illetve a hüvely falának feszességéért felelnek. Szerintem mindhárom olyasmi, ami miatt érdemes a szóban forgó izmocskák kedvében járni...

Így NE tedd!

Nagyon sok tévhit kering az intim tornáról. Sokan azt hiszik, kiváló módszer, ha pisilés közben egymás után többször egy kis időre elzárják a vizeletsugarat. Tudod, a szakemberek minimum sírógörcsöt kapnak ennek hallatán, mivel aki ilyet tesz, nem erősíti, hanem inkább gyengíti a kényes területet.

Gondolj bele, ilyenkor a hólyagban lévő vizelet belülről terheli az izmot, te pedig még rá is feszítesz! Ez kifejezetten káros. Jegyezzük meg, nemcsak az étellel nem játszunk, lányok, hanem... a pisivel sem.

A másik melléfogás, mikor lelkes leányzók az utcán állva, vagy épp autóban ülve szorítgatják alulról, a... szóval, amit szorítani lehet. Tetszik vagy nem, az intim torna első feltétele a hanyatt fekvő, ellazult testhelyzet.

Forrás: Shutterstock

Akkor hogyan helyes?

Vágd magad felfordított katicabogár pózba (másképp szólva, feküdj hanyatt)! Sorban lazítsd el minden izmodat a testedben, alulról felfelé haladva! A természetgyógyász oktatóm annak idején azt tanácsolta: képzeljük el úgy, hogy a hüvely és a végbél bejáratának környéke egy-egy pillangó, ami könnyedén lebeg. Ha sikerült ellazulnod, elsőként a hüvely bejáratánál lévő izom összeszorításával próbálkozz! Néhány másodpercre zárd szorosra a "kaput", amennyire csak lehet, felfelé és befelé húzva az izmokat. Aztán engedd vissza lazára! Az egészet ismételd meg tízszer!

A következő gyakorlatban a hüvely falának izmait veszed célba. A "kapu" zárásával indíts (lásd fentebb), majd az izomszorítást próbáld néhány milliméterrel feljebb emelni! Érezd, ahogy a bejárat fölött szűkül a hüvely az izomtevékenységednek köszönhetően. Minden lazítás után próbálj egyre feljebb jutni a szorítással - de csak fokozatosan. Mintha egy lift lenne a hüvelyedben, ami mindig egy emelettel feljebb megy.

Némi gyakorlás után el fogod tudni juttatni képzeletbeli felvonódat egészen a hüvely végéig. Ott állj meg egy kicsit, tartsd meg, majd ugyanannyi idő alatt (kb. 10 másodperc) engedd a "liftedet" visszafelé! Érdemes négyszer-ötször megismételni, majd ugyanezt begyakorolni a végbélnél és a húgycsőnél is.

Ez csak egy gyakorlat, azonban kezdetnek kiváló, főleg, ha naponta végzed. Javít például az aranyér panaszokon vagy a vizeletcsepegésen. Nincs ilyen gondod? Annál jobb! Végezd azért, hogy a párodat szexin feszes "szerelembarlanggal" bűvölhesd el!

Forrás: Shutterstock
SHE.HU Kibeszélő!
Neked mi a véleményed erről a cikkről? Egyetértesz vele, vagy teljesen máshogy látod? Katt IDE, és mondd el nekünk!

Nyitókép: Shutterstock

    Ezt olvastad már?