szerelem kibeszélő Molnár Csanád pénz vagyon magazin párkapcsolat szakítás gazdagság döntés
Az eszem legyőzte a szívemet. El kell, hogy küldjelek, én nem engedhetem meg azt a luxust magamnak, hogy szerelmes legyek. Azt a férfit választom, aki mellett olyan életünk lehet a gyerekekkel, amit megérdemlünk.

Neki szép nagy háza van, amiben mindenkinek saját szobája lesz. Neked csak egy lakásod van. Még kocsid sincs, amivel elmehettünk volna kirándulni... Nem tudod biztosítani azt az életszínvonalat, amit korábban már megszoktam a férjem mellett. Nagyon jól éreztem magam veled, mert olyan törődést és szeretetet kaptam tőled, mint korábban senkitől.

Ezt nem felejtem el. Mégis továbblépek egy színvonalasabb élet irányába, mert szerelemből nem lehet megélni. A gyerekeim továbbtanulása olyan anyagi teher, amit soha nem tudnál fedezni. Már csak ezért sem maradhatok melletted.

Nekem most az a legfontosabb, hogy könnyebb életünk legyen és élvezhessük a mindennapokat. Talán majd valamikor újra találkozunk, talán majd egyszer újra szerethetlek. Talán... De most el kell mennem, mert melletted csak a nélkülözés jut, abból pedig köszönöm szépen, de nem kérek.

Haragudhatsz, ha úgy jobb - megértelek, megvan rá az okod, hiszen te őszintén adtad saját magad és mindazt, ami csak telt tőled: a tiszta szerelmet. Úgy látszik, nekem ez a sors jutott. Én nem lehetek szerelmes, boldog és anyagilag gondtalan egyszerre. Egy férfitól nem tudom megkapni mindezt.

Forrás: Shutterstock

A másik férfi a lábad nyomába sem léphet, a kisujjad is többet ér nála... de mégis őt választom. Elegem van, belefáradtam abba, hogy szinte soha nem jutottunk el sehova, alig voltak közös programjaink. Csak a szürke hétköznapok és az unalmas, otthon ülős hétvégék váltották egymást - ez nekem kevés.

Én szeretek utazni, világot látni, imádom a kirándulásokat, nyaralni is úgy akarok, hogy ott ne kelljen főzőcskézni, reggelit, vacsorát készíteni. Megérdemlem, hogy az a pihenésről szóljon. Veled a kirándulásra mindig szendvicseket vittünk, hogy ne kelljen étterembe menni. Nyaraláskor önellátós apartmant választottál, ahol muszáj volt főznöm.

Én nem ilyen életről álmodtam kislány koromban, hanem olyanról, amiben gondtalanul élek a királyfi oldalán. Nem voltál, nem vagy, és nem is leszel soha olyan helyzetben, hogy kielégítsd az igényeimet - ezért elköszönök. Még akkor is, ha szeretetből, megbecsülésből, tiszteletből soha nem szenvedtem melletted hiányt.

Ne nehezítsd a dolgom, ne húzz, ne tarts vissza, hadd menjek arra, amerre szeretnék! Ne ejts értem könnyeket, te nálam jobbat érdemelsz! Keress olyan nőt, akinek más dolgok fontosak: azok, amiket adni tudsz. Aki azért szeret, becsül, tisztel, aki vagy - saját magadért!

Csilla történetét Molnár Csanád jegyezte le.

Nagyon szeretlek, jobban, mint te engem! http://www.she.hu/herself/20190719-nagyon-szeretlek-jobban-mint-te-engem-molnar-csanad.html

Nyitókép: Shutterstock

Mondd el Te mit gondolsz!

Neked mi a véleményed erről a cikkről? Egyetértesz vele, vagy teljesen máshogy látod? Csatlakozz a SHE Kibeszélő Facebook csoportunkhoz és mondd el nekünk!